vrijdag 1 mei 2015

Vrijdag 1 mei 2015

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier van me heb laten horen. Helaas zit ik al heel lang in de lappenmand en komt er niet uit mijn handen wat ik zou willen.
Gisteren is de nieuwe catalogus 2015/2016 gepresenteerd. Er staan weer leuke dingen in en de nieuwe kleuren zijn erg mooi. We moeten nog even wachten voor we mogen bestellen, maar als ik mijn bestelling binnen heb zal ik jullie wat laten zien met de nieuwe kleuren.

De afgelopen weken heb ik wel wat gedaan natuurlijk en daarvan wil ik wel wat met jullie delen. Voor de workshop van afgelopen zondag heb ik een paar doosjes gemaakt. Het eerste doosje dat je hieronder ziet is zo groot dat er precies een waxine lichtje in past. Ik ben gek op kleine doosjes dus dit is wel mijn favorite!


Bij Ikea verkopen ze gekleurde waxinelichtjes (helaas voor mij, zijn die met een geurtje) maar als je die koopt is het leuk om het gekleurde stukje papier in het midden aan te passen aan de kleur van het kaarsje.

Verder heb ik een luciferdoosje gemaakt. Hij is zo groot dat er een cadeaukaart (formaat pinpas) in past. Je hebt dan in de lengte nog een klein stukje over. Ook past er een doosje mentos in.





Omdat het doel van de workshop was om het envelope punch board te leren kennen hebben we ook nog een knalbonbon gemaakt. Die kun je vullen met snoepjes. Voor de pasen had ik deze gemaakt voor de kinderen en er paaseitjes in gedaan. Dat viel goed in de smaak :).


De komende twee weken ben ik vrij, jippie! Als alles lukt ga ik dus komende week een doosje maken waarvan de uitleg stap voor stap hier gegeven wordt zodat jullie het thuis zelf kunnen maken.

Dank je wel dat je langs geweest bent,

Creatieve groeten,
Annelies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten