zondag 24 mei 2015

24 mei 2015




Vorige week deed ik mee met de uitdaging Sketch and Stamp en dat is me erg goed bevallen. Dus ook deze week wil ik hier weer aan mee doen. De sketch van deze week vind je hierboven. De kaart die ik naar aanleiding van de sketch gemaakt hebt staat hieronder :).



Dit keer heb ik er voor gekozen om een stempel in te kleuren met de blender pen. Hoe dit werkt zie je in het filmpje dat je hieronder vind. Het is voor het eerst dat ik een videofilmpje gemaakt hebt en ik hoop dat het duidelijk is wat ik wil laten zien.



Om deze kaart te maken heb ik verder gebruikt:
Kaart 21 x 14,8 cm. Deze heb ik dubbel gevouwen zodat er een kaart overblijft van 14,8 x 10,5
De strook wishper White is 7,5 cm x 14,8 cm
Verder een restje whisper white om de losse bloem op te stempelen.

Op het restje papier heb ik de bloem gestempeld met Memento black. Dit heb ik even goed laten drogen, zodat ik de inkt niet uitsmeer als ik met de blenderpen ga inkleuren.
De bloemen op de witte strook zijn gestempeld met de Wisteria Wonder stampin pad. Deze heb ik vervolgens ook gebruikt om de bloem in te kleuren.
Voor het hart van de bloem heb ik Defodil Delight gebruikt.
Als laatste heb ik een strookje papier genomen waarop ik de tekst heb gestempeld, ook weer in Wisteria Wonder. Je kunt natuurlijk de tekst aanpassen en dan ook het strookje groter of kleiner snijden. De hoeken heb ik afgerond met een afrondpons.

De strook wit heb ik vervolgens met dubbelzijdig tape op de kaart geplakt. De bloem heb ik uitgeknipt en met dimensionals opgeplakt. Ook de tekst heb ik met dimensionals op de kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Als je vragen hebt, laat het me dan weten.

Tot de volgende keer!

Creative groeten,
Annelies

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten