zaterdag 14 maart 2015

14 maart 2015

STILL SALE-A-BRATING: BLOGHOP NEDERLANDSE SU-DEMO'S!


Leuk dat je komt langs hoppen op een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s. In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat de SU-per leuke mogelijkheden zijn met de producten die je bij besteding van iedere 60€ gratis kan uitkiezen tijdens deze Sale-a-Bration periode.

Graag nodigen we je uit om met gebruik van de onderstaande buttons gezellig door te hoppen.


Spannend, het is voor mij de eerste keer dat ik met een bloghop mee doe. Ik hoop dat het goed gaat en dat jullie het leuk vinden wat ik gemaakt heb. Dit keer heb ik gekozen voor de You brighten my day stamp set. Een van de sets die ju kunt kiezen tijdens de Sale-a-Bration periode, zoals hierboven beschreven. Zelf vind ik dit een leuke set. Het is dee eerste keer dat ik het huisje gebruikt heb. Het basis idee heb ik op Pintrest gezien, een kaart van Heather Klump.

De huisjes gestempeld in Marina mist zijn direct op de kaart gestempeld. Om het effect te bereiken dat een huisje wat naar voren staat heb ik de Masking techniek gebruikt. Het huisje in Callypso Coral heb ik op een los stukje papier gestempeld, uitgeplakt en met demensials ervoor geplaatst. Afgewerkt heb ik de kaart met Designer Washi Tape uit de serie Epic Day en de Baker's Twine Tangerine Tango.








Bedankt voor het langskomen en veel plezier tijdens deze bloghop! 



22 opmerkingen:

  1. Deze kaart is mooi in zn eenvoud! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De huisjes blijven erg leuk om te gebruiken, leuk gedaan. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annelies, mooi CAS kaartje is het geworden. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annelies,
    Ja, spannend he, zo'n eerste keer meedoen met een bloghop, maar ook super leuk:)
    Ik vind de kleurencombinatie erg mooi gekozen. Een leuke kaart met frisse kleurtjes.
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig kaartje Annelies!
    Groetjes
    Jantine (enitnaj)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie CAS kaartje en wat een leuke kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je meedoet Annelies! Je hebt een super leuke bijdrage. Ik moet toch eindelijk die huisjes gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaart! Wat zijn de spullen van SU toch leuk he, bij mij ook echt favoriet!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaart Annelies!
    Groetjes, Hans en Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze set had ik in eerste instantie ook in gedachten, maar krijg niet het gewenste resultaat, ga er toch nog eens mee aan de slag ;)

    BeantwoordenVerwijderen