woensdag 7 januari 2015

7 januari 2015

De vakantie is weer voorbij en het echte leven is weer begonnen. Gisteren was mijn eerste werkdag na de vakantie en het was druk en hectisch. Maar wel leuk om iedereen weer te zien en weer aan het werk te gaan. Door de drukte ben ik echter helemaal vergeten dat gisteren ook de twee nieuwe catalogi in gingen. Die heb ik dus net op de site geplaatst. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over de nieuwe producten als ik ben.

In het weekend heb ik nog wel wat gedaan en onder andere deze kaart gemaakt.


Deze kaart is gemaakt met de Lotus blossom stampset uit de Sale A Bration catalogus. Ik ben helemaal weg van deze stempel. Je kunt er zoveel kanten mee op en ik heb er dan ook al heel wat kaarten mee gemaakt. Meestal met een kleur bloem, maar ik vond drie kleuren ook wel een leuk effect geven.

De tweede kaart die ik jullie wil laten zien heb ik gisteren middag gemaakt. Ik moest even mijn hoofd leeg maken 's middags en ben toen toch nog even gaan zitten.


Het is een simpel kaartje geworden maar het effect vind ik wel erg leuk. De lampjes komen uit de You brighten my day stamp set, eveneens uit de Sale A Bration catalogus.

Ik hoop dat ik jullie weer wat geinspereerd heb. en wens jullie een hele fijne dag toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten