maandag 19 januari 2015

19 januari 2015

Gisteren heb ik mijn eerste workshop gegeven. Het was ontzettend leuk en gezellig en er zijn hele mooie kaarten gemaakt. Eerlijk gezegd was ik best zenuwachtig maar dat was achteraf helemaal niet nodig. Heb nu al zin om de volgende workshop te geven op 8 februari!

Zoals ik de vorige keer beloofd heb ben ik ook aan het expirimenteren geslagen met wat verjaardagskaarten die ook voor mannen geschikt zijn. Zelf vind ik het altijd moeilijk om "mannen" kaarten te maken. Maar het is me denk ik wel gelukt.

Het zijn drie kaarten geworden met dezelfde basis, maar toch elke keer anders. Voor deze kaarten heb ik de Celebration Today Stamping-set gebruikt.




Ben benieuwd hoe jullie deze vinden en wat jullie favoriet is....

Ik wens jullie nog een creative dat toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten