vrijdag 17 juni 2016

Bloghop juni 2016 nieuwe catalogus










Wat leuk dat je langs komt.  Dit is de bloghop van het Happy Stampin team. We willen laten zien wat er mogelijk is met de producten uit de nieuwe catalogus. Waarschijnlijk kom je net van de blog van Anita.

Ik heb ervoor gekozen om de stampset feather together te gebruiken. Ik was meteen verkocht toen ik deze set in de catalogus zag staan. Voor deze kaart heb ik de kleuren Night of Navy, Dapper Demin en Marina Mist gebruikt. Dapper Demin is een van de nieuwe in color kleuren. En aangezien ik een neiging heb om veel met blauw tinten te werken is deze kleur heel welkom :).



 De stempelset Feather Together is een two-step stampset. Dit betekent dat je je meerdere stempels over elkaar kunt zetten om zo diepte te creëren.

De eerste stempel heb ik elke keer een keer afgestempeld, de tweede stempel heb ik meteen gestempeld. Dit geeft het effect van het lichtere stuk. Op deze manier heb je voor een veer ook maar een kleur nodig.

De kaart heb ik afgewerkt met een stukje Solid baker's Twine. Deze is ook nieuw en zit qua dikte in tussen de Baker's twine en de Thick Baker's Twine. Voor mij is dit een echte aanwinst.

En omdat het zo leuk was om te spelen met deze set heb ik nog een kaart gemaakt. Hiervoor heb ik twee nieuwe kleuren uit de in color collectie gebruikt, Flirty Flamingo en Sweet Sugarplum en de kleur Blushing Bride.
Toen ik de kaart klaar had ontbrak er nog iets. Helaas heb ik nog geen van de nieuwe washi tape setjes. Je kunt tenslotte niet alles tegelijk bestellen (helaas). Dus heb ik een van de rolletjes gepakt die ik al wel had.
En dit is het resultaat.


 Ik ga hier zeker nog meer mee spelen. Maar voor nu is het even genoeg geweest en vragen andere dingen mijn aandacht.

Heel veel plezier met de rest van de bijdragen aan deze bloghop. Als je op volgende klikt kom je op de blog van Xandra terecht.

Tot de volgende keer!

Groeten,
Annelies

http://anita-scrapencards.blogspot.nl/2016/06/bloghop-nieuwe-catalogus-stampinup.html
http://stampinbyxandra.blogspot.nl/2016/06/happy-stampin-bloghop-voor-jou.html


Hier nog een overzicht van de deelnemers aan deze bloghop
Annelies (hier ben je nu)

10 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een mega leuke stempelset. Ik heb hem ook meteen gekocht :-) Mooie kaarten heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Is natuurlijk ook een prachtig set ;)
    Ik heb hem (nog) niet...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke set laat je zien. Mooie kaarten heb je ermee gemaakt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes met deze leuke set, ik vind hem ook te gek ...
    Hij staat op de plank te wachten tot ik er iets mee ga doen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, leuke kleuren combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten, vind vooral de blauwe variant erg mooi!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De veertjes zijn super! leuke set en goede kleurcombinaties. mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen